11/04/2010

Ajatuksia blogeista

Huh huh,mihin sitä on päänsä pistänyt;) Kävin taas pyörimässä eri ihmisten blogeissa ja nauttimassa niistä,MUTTA samalla tulikin pienoinen paniikki.Onko tälläinen pulliainen oikeesti ihan oikeella alalla,kun laittaa omia höpinöitään ja kuviaan tänne muiden "ammattilaisten" joukkoon.
Oiskohan tämä tälläinen supiSuomalainen ajattelutapa iskostunut niin syvään minuunkin "eihän minusta ole ",tai  "olen vain tälläinen maan matonen".
TOISAALTA:"maasta se pienikin ponnistaa" tai "mitään ei saa,jos ei anna".

ha ha haaa,lopputulos on tämän pohdinnan jälkeen,että minä olen minä ja jatkaan omalla valitsemallani tiellä.
Voi olla,että tästä tulee jotain aivan muuta mitä olin suunnitellut.....pysyköön mukana,ken haluaa tässä matkassa kanssani <3

3 kommenttia:

  1. Iltaa vaiko yötä voisi toivotella mutta vielä piti tulla katsomaan josko olisi blogiisi ilmestynyt jotain ja olihan täällä vaikka mitä ihanaa;uskomatonta mutta aivan samoja ajatuksia olen itsekkin pohtinut ja tullut samoihin aatoksiin, että mitää ei saa, jos ei itse anna! Jatka vain rohkeasti tämä on kaunista luettavaa monin tavoin!!!Matkassa mukana -Milla- ps.Niin kauniita sydämiä...ja niin hyvä olo jäi kun kävin jo toistamiseen täällä tänään. Kaunista.

    VastaaPoista
  2. voi KIITOS itsellesi rohkaisevasta viestistä (viesteistä!).Eiköhän yhdessä mennä etäänpäin:))

    VastaaPoista
  3. Kyllä, yhdessä eteenpäin!!! Poikkesin katsomaan vielä illan päätteeksi, josko uusia ihania kuvia tai kauniita ajatuksia mutta, ehkä huomenna?
    -Milla-

    VastaaPoista