10/30/2011

Muistoja

Olen huomannut,että minun on vaikeeta kiintyä tavaroihin.Helposti laitan kalusteet,astiat,koriste esineet  vaihtoon.(jopa häälahjat).Tätä miettiessäni tuli kuitenkin mieleen,että on minullakin jotain "maallista mammonaa" johon tunnen jonkinlaista kiintymystä.Sormus,se on muisto Rakkasta tädistäni.Sain sormuksen perintönä hänen kuoltuaan,se on tärkee minulle.Sitten on sormukset,jotka muistuttaa minua liitosta Rakkaan puolisoni kanssa.(sormukset eivät ole alkuperäiset,vaan valettu uusiksi vanhoista alkuperäisistä + muista).Sitten on nomination käsikorut,ne on täynnä muistoja ystävisä,paikoista,lapsistani,uskostani....


2 kommenttia:

  1. Täällä juuri päinvastoin, sillä minulla on
    taas paljon wanhoja rakkaita tawaroita
    ympärilläni, joilla omat tarinat takanaan,
    muistot niin rakkaat, että toisinaan rintaa
    puristaa kun ajatteleekin jos jostain
    joutuisi luopumaan...voi apua, miten sitä
    voikaan kiintyä, johonkin "elottomaan" niin
    kovasti?!?
    Kauniita ja koskettavia tarinoita
    on noilla esittelemilläsi tavaroilla
    takana...ja täytyy todeta, ettei ne
    ole hassumman näköisiäkään!!! :)
    -Kauniita aarteita-
    Oikein mukavaa alkavaa viikkoa teille
    KAIKILLE!

    VastaaPoista
  2. ihanaa,kun me kaikki ollaan niin omanlaisia persoonia :)) siitä se rikkaus tuleekin tähän elämään! Maanantai illan iloa teillekin sinne.

    VastaaPoista