1/19/2011

Keskiviikkoa

Kameran puute ja rehellisemmin edelleen se taidon puute,tuo näitä taukoja mulle tänne.Sit taas noita hektisiä tunteenpurkauksia pääsee helposti purkamaan naamakirjaan,kun taas tänne kirjoittaessani haluaisin olla hiukan "fiksumpi" tai syvällisempi:) Heh,mut täällä sitä taas kirjotellaan.

Mulle tuli pienoinen pysähdys elämään,kun sunnuntaina mun selkä meni.Voi voi,kyl on ollut kurjaa pitää pakollista paussia punttisalista,just kun pääsin vauhtiin.Mut liikuntakipinä palaa,olen nimittäin punnertanut kotonakin...ja se on jo aikamoinen ihme meikälieselle,ha ha haaa.
Tää taas osottaa sen,että elämä tuo ja viel asioita,joihin meillä ei olekaan päätäntävaltaa.Selkäkipuni on niin pientä monen suuren asian rinnalla,jota monet meistä joutuu kohtaamaan.On kuitenkin turvallista tietää,että minun elämäni ei leiju jossain kohtalon armoilla joka ajautuu minne vaan kenenkään halitsematta sitä.Minun elämäni on jo äidin kohdussa ollut tidossa Jumalalle.Kaikki mitä minulle tässä polkua kulkiessani tapahtuu,on Taivaallisen Isän tiedossa ja Hän on kanssani joka ikinen päivä:))
On turvallista alottaa ja lopettaa päivää rukoilemalla Hänen siunausta ja johdatusta askeleilleni:)

Toivotan teille kaikille turvallista oloa Taivaan Isän kämmenellä,ja halauksia

5 kommenttia:

  1. Mukavaa lukea jälleen ajatustesi virtaa! Harmi, että selkäsi ei ole kunnossa, joten voimia sinulle ja pikaista paranemista!!!
    Tosiaankin elämän suuria tai pieniä asioita voi olla vaikea rinnastaa/verrata keskenään; toinen kokee asiat eritavalla ja toisille on, ehkä luontaisaampaa puhua/jakaa kipeitäkin asioita. Oma usko Jumalaan voi olla vahvaa/vahvempaa kuin toisella ja näin ollen kantaa paremmin vaikeillakin elämän teillä...apua, taas tämä menee niin syvälliseksi! Mukavaa illanjatkoa sinulle ja älä nyt vain telo itseäsi lisää siellä "kotijumppa-hetkissäsi".
    Ystävyydellä-Milla-

    VastaaPoista
  2. ha ha haaaa,annan Milla vaan tulla...siis syvällisiä:)) meil pitäis olla varmaan sellainen kuumalinaja,että voitais vaihtaa "syvällisiä" ajatuskia.Kiva kun jaksat lukea näitä mun höpötyksiä.

    VastaaPoista
  3. Pakkasterkkuja!
    -Milla-

    VastaaPoista
  4. Mukavaa lauantaita!
    -Milla-

    VastaaPoista
  5. KUK-kuu!?
    Aamuvirkkuna täällä blogissasi...
    Hauskaa alkavaa viikoa
    toivottelee -Milla-

    VastaaPoista