11/13/2010

Best Friend

Ystävyys,ihana Jumalan lahja ihmisille:)) Tässä kuvassa on magneetti jonka olen saanut vuosia sitten Rakkaalta Ystävältäni.Tämä on kuitenkin aihe mistä voisin puhua vaikka kuinka paljon vaan,ja jota mietin päivittäin.
Olen niin sosiaalinen ihminen,että luon helposti /vaivattomasta suhteita ihmisiin,tarvitsen muita ihmisiä melkein kuin hengittämiseen.
Matkan varella olen saanut paljon hyviä ystäviä,jotka täyttävät sanan "BEST FRIEND".Jotkut heistä ovat muuttojen tai elämäntilanteiden takia jääneet kauemmaksi,mutta sydämessäni heillä on aina paikka lähellä.
Sitten on niitä,jotka juuri tällä hetkellä vaikuttavat merkittävällä tavalla elämääni,joille voi kertoa iloni ja suruni,ja taas vuorostani kuunnelle heidän asioitaan:)
Jokainen kohtaaminen on tärkeä,ja siitä voi koitua elämänmittainen ilo.Facebook on kuin lahja,juuri minunlaiselleni ihmiselle....sen kautta olen saanut kymmeniä vanhoja ystäviä takaisin elämääni:))))Kiitän jokaisesta YSTÄVÄSTÄ.

4 kommenttia:

  1. Ystävä on Jumalan lahja <3
    Kävin läpi vintissä vuosia olleita nuotteja, ja sieltä löytyi yhdestä kansiosta syksyn -88 nuotteja myös :D Muistoja tulvahti mieleen....

    VastaaPoista
  2. minä lauloin noin vuosi sitten kuoron kanssa "Liekki"-laulua...ja palasin niin voimakkaasti tunnetasolla syksyyn -88 ,ja koko laulu meni itkuksi.

    VastaaPoista
  3. Vaikken itse Facebookin "nimeen vanno", niin kyllä ystävät ovat tärkeitä! Elämässä tarvitsee ystäviä..."yksin" ei ole hyvä olla. Olen myöskin sosiaalinen ihminen ja saan voimaa ystävyydestä. On mukavaa kun asioita voi jakaa toisen kanssa. Kaikki voimallistuu kun on ystävä tukemassa ja jakamassa elämän ihmeitä, niin hyvissä kuin huonoissakin hetkissä. On tuki ja turva, luottamus. Ihanaa kun on ystäviä!!! -Milla-

    VastaaPoista
  4. HuHuu! Täällä taas yksi malttamaton...
    olen jo niin monesti käynyt katsomassa, että josko...nyt rohkaistuin laittamaan viestin.
    -Milla-

    VastaaPoista